Sovdags

Har precis gjort klart min slutrapport och utvädering i projektarbetet så nu är den helt klar. Hoppas jag också bara på ett bra betyg och att jag inte behöver komplettera något utan hon är nöjd över det jag skrev. Allt blev sammanlagt 5 sidor så hoppas hon blir nöjd.

Mejlade även tyska-läraren så han rättade mitt uppdrag, fick VG. Dock skrev han såhär: Du når med lätthet upp till VG på detta uppdraget, det är väldigt bra dock undrar jag om du har gjort det på egen hand eller fått hjälp.
Fick ju lite hjälp av min tyskalärare, hihi. Munta blir iaf fredagen den 17:onde vid 12 så då ska jag bli av med den kursen, så ska plugga tyska nu så jag får mitt G.

Har verkligen inte hunnit packa något nu ikväll då jag suttit vid datorn hela tiden och skrivit på mina skolarbeten, så ska börja packa lite smått nu faktiskt.


Julias present till mig, riktig sexy ju :) Ska jag ha i bokhyllan så jag kan ta på honom ibland ;)


Nu blir de packning samtidigt som tv:n går med Scrubs :)

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Julia

SEEEEXXXXXYYYYY!

2009-04-07 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0