Speed

Idag har jag hunnit med grymt mycket, dock inte skriva i bloggen.

Städade, tvättade & fixade med bilen vi ska ha imorgon. Kolla olja, däcken osv. Så den är klar, bara packningen som jag ska göra iordning sedan ska den in. Skickade precis in mitt rättskunskapuppdrag nu, skönt att få bort det. Städade även ur pappas bil.

Fick jobba i 2 h då det hade varit inbrott på jobbet, väldigt hemskt må jag säga! Så städade i 2 h så de kunde öppna på förmiddagen, de fick med sig alldeles för myclet alltså! USCH!


Nu i eftermiddag har Nina varit här och vi har pluggat, fick in mitt uppdrag så nu börjar högen bli lite mindre. Skulle egentligen plugga mer och packa ikväll men fotboll med Nina lockar lite mer. Så ska sminka mig nu sedan bär jag mig iväg till skogen, snarare Gullaboås för att kolla Gullabo/Gullaboås-Norra Tångs BK. Ska bli en bra match. Ikväll är de ju KFF med mot Elfsborg så kommer vara folk här hemma. Men hinner hem till den, men inatt blir de sent.

Ska packa klart och måste plugga inför tyskan muntan imorgon. Nehe, nu måste jag sminka mig & åka snart.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0