Stopp

Var nyss på syrrans show & tusan vilken show man fick se. Jag är så grymt stolt över den tjejen, hon satte dansen & de sångerna hon sjöng klockrent. Du är grymt bra sis! Så nu sitter jag här stolt som en tupp över henne & bara ler, ska hämta henne i Torsås inatt får se hur sent de blir. Ska vara vid skolan imorgon vid 8 pga projektarbetet för då sätts de igång :)

Imorgon är de "vårfest" vid skolan, ska avtacka att vi slutar & att vi inte kommer träffas något typ sedan för snart åker vi & när vi kommer tillbaka är de inget kvar. Då står man där utan tryggheten i höst att inte gå tillbaka till skolan och man vet inte vart man ska ta vägen. Spännande men även fruktansvärt skrämmande, får se hur det slutar. Just nu ser jag fram emot en fartfylld sommar med mina babes & annat folk, kommer bli kanon. Har olika resor inbokade så det kommer bli fun, känns som om det kommer bli en bra sommar :)

Kollar fotboll nu, ser inte så ljust ut för Sverige just nu. Tycker det känns som om laget som spelade mot Portugal är som bortblåst. Tycker ändå att de är gutt att Rasmus får chansen att spela :)

Idag insåg jag verkligen vad som betyder mest för mig, det är min familj. Ni är allt för mig, finns där även om jag gör fel, när jag är svag, stöttar tills jag reser mig & allt sådant. Ni är bra!

ikväll blir det väldigt sent för mig måste skriva en liten miniuppsats om en intervju jag gjort inom mitt projekt & är man sent ute får man skylla sig själv helt enkelt.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0