Stress...

Idag blev jag så sjukt lurad faktiskt, Julia sa att det bjöds på gratis frukost i skolan och såklart var jag sugen på fin frukost och att jag skulle slippa göra den själv gjorde saken ännu bättre. Men när jag kom till skolan började jag ana något moment som inte stämde och smarto jag kom på att det är 1:a april idag ju. Så lurad alltså! Men jag lurade Julia sen iaf så hon fick tillbaka det. Men fick åka till fiket och köpa frukost sedan bjöd jag Julia på ett wienerbröd också fast hon inte var värd det. Men hon bjöd tillbaka med en prinsessbakelse så jag förlät henne:)

Har varit i skolan sedan 9 idag och jag räknar med att inte komma hem föränn 21 ikväll. Projektmässa imorgon så mycket som ska fixas med min sal & projektor måste man hitta mm. Missar träningen ikväll och det är verkligen inget skoj, såg framemot den faktiskt. Men men, får försöka smita innan och se syrrans show som börjar vid 19.30 då istället.

har ni blivit lurade idag? :)


later.


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA! Fan va jag lurade dig! Skrattar åt det fortfarande.. din besvikelse där... haha! :D Nu är man hemma. Fett nice! Förresten, spanade in ett vildsvin på vägen hem... fan va FULA de är! Blä. Natti natti PUSS!

2009-04-01 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0