Summering


Tjo gott folk !


Börjar med gårdagen, den var sjukt rolig. Festen i Linsdal va klockren & skitrolig, fick pris för årets flirt. Undra vad tjejerna kan mena med de? ;) HAhah! Men var mkt dans & sådant så bara trevligt. Kvällen avslutades med taxi runt kvart över två med lite folk, grymt rolig taxiresa :) tack för en bra kväll gott folk, hade verkligen skitroligt :)

Idag när jag kom från Kalmar var de mat hos famor packa om lite saker och nu sitter jag på tåget till Lund, är verkligen helt slut och mår skit just nu. Klantade till de också så har ingen mobil för stängde av den & kmr inte ihåg pinkoden. blää! få hoppas mamma & de är snart hemma så jag kan få den. vill verkligen bara till lägenheten och sova, mår sjukt dåligt. Har en sur tjej mitt emot mig också, hoppas hon ska gå av snart.


en glatt glädje besked var att jag fick  MVG på båda mina marknadsföringsuppdrag, jippi :D

nu ska jag nog försöka sova en liten tupplur, börjar bli hungrig också.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0