Tierd

jag lever med huvudet är sprängfyllt med grammtik, ord, formler, författare osv.

Grammatik hit & grammtik dit, det enda som finns i mitt huvud nu helt enkelt. USCH! Har inte hunnit med någon rättskunskap så ska krypa till sängs och läsa igenom det nu hade jag tänkt mig, ska bestämma muntatid på onsdag och hoppas jag får på torsdag så den kursen försvinner. Alltid skönare & har då 5 kurser kvar på min tid tills studenten, lite sorligt men jag ska fixa det !

Nu kokar vi ägg till vår matlåda vi ska ha med oss till skolan imorgon & Gry ska snart sova. För mig blir det som sagt lite plugg till. Klockan ringer vid 06.15, ska upp & duscha då sedan går bussen vid 07.54. tidigt tidigt men vad gör man inte. har bara tidiga lektioner tisdag, onsdag & torsdag samt nästa vecka måndag & skrivning tisdag & onsdag då så de ska väl funka, eller det får helt enkelt funka. Fredag får jag sovmorgon, äntligen :) Men blir väl upp tidigt iaf & plugga övriga ämnen. Det är tusan intensiva veckor alltså, men förhoppningsvis ska vi hinna med lite roligt också. bara engelskan försvinner så kan jag bli en social människa igen.

Snackas om utgång på onsdag, förfest i Jennas & Stinas lägenhet i Malmö men jag har redan avböjt. Inser att jag behöver all tid jag kan få till plugg och några roligheter har vi inte tid för helt enkelt, inte nu iaf. Sedan blir helgen innebandy med så veckorna behövs. Men Gry ska kanske ut, så blir ensam då.


Nu ska jag borsta tänderna, krypa till sängs & läsa rättskunskap.

natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0