Tisdag

Började resan in vid halv nio idag & hann förbi Liljas, Kalmar bilstereo, Ikea samt Telia. Fixade ett bredband och tycker nog jag fick ett grymt avtal, skulle först ha kostat typ 1000 kronor för 6 veckor men nu kom jag undan med typ 600 kronor & de kan tom med bli mindre om jag inte surfar så supermycket. Men jag får surfa hur mycket jag vill så det är kanon!

På Ikea blev det ett lakan & ett grymt fult tvättställ, hihi. Skitfult var det men var tvungen att ha ett i all hast så det fick bli något billigt och bra. Jobbade mellan 14-20 & var grymt aktiv, hann upp med alla varorna sedan börja tömma lagret, sicken fart jag hade alltså!


Ska fixa lite med bredbandet nu samt börja göra klart min rättskunskap uppdrag 3, har munta på tisdag och även kolla över tyskan. Munta på fredag & måste verkligen fixa det där G:et. I rättskunskap ska jag ha MVG.


Drog iväg ett sms nu till Nina & frågade henne om hon ville komma hit & snacka lite, alldeles för länge sedan vi träffades & grabbarna skulle spela poker så då passar det perfekt ju :) Dock var bara det sms:et en bortförklaring för att jag ska slippa börja plugga.


later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också munta på fredag! i internationell ekonomi. tjohohohoh

2009-04-14 @ 22:32:33
Postat av: Julia

VA FANKEN! Mitt namn...

2009-04-14 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0