Trötthet

Nu ligger jag i sängen, helt slut faktiskt. Det tar på krafterna att åka & jag är konstant trött när jag inte gör någon fysisk aktiviet på dagarna. Har inte packat upp mina väskor sedan Dalarna men jag har ändå börjat packa inför Malmö/Lund så ni förstår nog vilket kaos jag har på mitt rum just nu.

Kollat Kalmar FF-Aik nyss, ingen vacker syn. Skärpning Kalmar! Så körde nyss hem farfar för han var & ville se matchen här hemma.


Nu ska jag slumra in för imorgon blir det tidigt, ska in till stan & fixa grejer inför Malmö/Lund. Var hos Gry innan idag & vi chekade av lite vad vi ska ha med oss så vi inte har dubletter, är ju onödigt. Bredband & ett tvättställ samt ett 1.20 m lakan ska jag iaf köpa imorgon. Har 1.20 säng i Malmö men inget bra lakan som täcker hela så får inhandlas nu. hihi. Hoppas även på ett par nya löparskor då pappi ska förbi Inter Sport och shoppa lite, kan man alltid hoppas man får en liten del betald (A) Lovade ju mig själv att inte handla ngt i Dalarna men när vi var i Marieberg så gick nog cirkus 2000 kronor åt så plånboken är inte lika fet längre tyvärr men ett par nya löparskor behöver jag när jag ska dra igång försäsongen där nere :) Dock ska jag jobba 14-20 imorgon så blir lite pengar då, sista arbetsdagen nu sedan börjar jag 6 juni igen. Ska bli skönt med lite ledighet iaf :)

GRATTIS TILL MIN KÄRE VÄN JULIA SVENSSON SOM FYLLER 19-ÅR IDAG. Min present till henne var bio med tillbehör samt även en krogrunda efteråt :) Eller snarare max 1-2 öl ;) hihi.


Julia :)

Nehe, nu ska jag sova.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så jättemycket hjärtat! Det var grymt längesen jag var på bio! Men det är med 1-2 öl får du förklara lite.. du menar väl att din ekonomi klarar av max det? För jag klarar ju desto fler. ;) Hör av dig när du har hittat hit till Lund! Då ska jag ta dig på en guidad tur. :) Vi hörs! <3

2009-04-14 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0