utför



Jaaa, allaa människor nu har de verkligen hänt ! Efter cirka bara 1 vecka så har allt gått utför. BLÄÄ! Disk över hela bänken, tvätt i tvättkorgen dock håller jag på att tvätta nu. klädera& papper överrallt &  samtidigt så råkade jag riva ner gardinstången när jag skulle hänga upp gardinen igen så jag kan sova ikväll. den hade gry visst tagit ner & så lossnade den från väggen så nu kan jag inte hänga upp den för har ingen skruvmejsel, skit!


så nu ska jag nog ta tag i livet & börja diska även om Gry sa att hon skulle ta de imorgon så kan jag vara snäll & fixa de nu. sedan blir de rättskunskap för bestämde munta vid 15 på fredag med henne. blir även engelska realia, blää! Men ska kunna de bra om jag ska få ett VG som sagt, hoppas hoppas.

på fredag åker jag hem för en snabbvisit, ska bli skönt att höra lite normala människor prata. (A)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0