Wiiiiiii

Grejat & fixat hela dagen med massa grejs som skulle bort & sådant. Måste fixa rummt också för kläderna ligger verkligen överallt. Ska äta med familjen snart & sedan ikväll blir de promenad med Ews & Karin tror jag, mysss :) Ewe åker snart utomlands & när hon kmr hem åker jag till Malmö så blir lite tid ihop. Men har hela sommaren sedan :)


Grattis till Jeili som fyller 21 idag :)

Imorgon fyller visst jag år, inget som jag tänker på precis för 19 känns ganska meningslöst & har ingen tid att fira det imorgon för schemat är verkligen späckat. Men lite presenter & telefonsamtal ska man nog få förhoppningsvis :)


Nu ropar syrran & säger att jag ska komma så vi kan kolla filmen.

btw, jag har nog världens bästa vänner!

later.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ofta du får presenter? Knappast.. HAHA! ;D

I dag har jag tjänat tusen spänn. Köpte en jacka för 500 som har kostat 1500. GÖTT!

2009-04-05 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0