bättringsvägen


nu börjar jag bli på bättringsvägen iaf, lite snor kvar men de är absolut inte mycket.

kollade innebandy i lördags när tjejerna tränade & det var jobbigt, hatar att sitta bredvid. Åkte hem & målade lite sedan blev de kräftskiva i Övraby, åkte hem redan vid halv tio då jag mådde sjukt dåligt. Somnade som en stock vid 22 och natten var den jobbigaste natten på länge, vaknade av att jag inte fick luft & diverse andra saker så natten var riktigt tung. Blev därför återbud på söndagenes träning så vi slog upp taket hemma ist, så nu börjar de ta sig ute i huset. lite synd att man inte har tiden som krävs, helgerna när pappa är ledig så är jag iväg på innebandy så det är lite surt. Men någon gång ska det nog bli klart ska ni se :)

Har jobbat nu måndag & tisdag, går teknikutbildning denna veckan så mycket teknik på allt får jag lära mig. både intressesant & mindre intressant men man får bita ihop. Nästa vecka är jag ledig 2 dagar, godegud vad jag längtar ;) Imorgon blir de träning & sedan förhoppningsvis sova i stan. måste styra upp detta, tränar sent & börjar jobba relativt tidigt på torsdag så vore skönast om jag fick våldgästa ngn :) På torsdag är de Inter Sport kväll så blir en sen kväll där också men inte alltför sen & på fredag smäller de:

CL- FIBK 20.00 I FÄRJEHALLEN!!!!!!!!!!!

Ska bli sjukt rolgit att få möta dem, hoppas bara det kmr mycket folk och att jag får spela.

livet rullar på just nu, vissar dagar är tyngre än de andra men det är bara att kämpa & åter kämpa!!

nu ska jag packa & hitta sovplats till imorgon.

pusselipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0