morgonkvisten


sitter nu i syrrans rum då jag inte har orkat sätta på min dator, skulle nämligen börjat jobba vid 8 men bilen vill inte starta så Fia räddar mig så jag kan åka med henne in! Blir dock 15 min försenad så får jobba 15 min längre idag ist, men men. Problemet är att jag får ta bussen hem och kmr inte vara hemma förrän runt 19. Surt men sant, behöver ju jobba som sagt. Var iväg igår & kollade film med jc, jenna, tim & jag när jag kom hem från Kalmar. Jag pallade en film sedan begav jag mig hemåt runt 00.15 införstådd att klockan skulle ringa alldeles för tidigt idag men jag är faktiskt oförskämt pigg. Dock kmr tröttheten komma sen ikv & på jobbet, skönt att jag får sitta i telefon hela dagen :) ska tracka Fia med massa mejl ;)  Den stora parantesen kan man nog kalla att de inte blir match mot FIBK idag, många i laget har varit krassliga och så. De tyckte de var bättre att ställa in så alla blir pigga & krypa så vi kan bjuda upp till riktig fajt sen. Åker ju snart till gbg, ska bli kalasroligt :)

- vill även be om ursäkt till alla jag inte hinner träffa, livet är ganska fullt varje dag &  har varit det ett tag. Vet att jag var frånvarande & altl sånt men det ska nog börja ordna upp sig nu. Lovar att vi ska ta igen det vi har missat!

Igår var det Inter Sport kväll med innebandyn, köpte lit smått & gott + betalade medlemsavgiften. Det blev en dyr historia men men. Längtar efter att jag får min nya klubba & hoodtröjan som vi får. Ska nog bli kalas, sedan har vi även fått köpa ett träningskit som borde komma snart. Tränade i onsdags & de gick okej, kroppen är seg & de kmr ta en tid att återhämta sig men men jag kommer också tillbaka ngn gång ;) Har fått kalastider att träna, tack Linda & tack styrelsen :)

I helgen vankas det fest skulle jag tro, står diverse roliga saker imorgon med laget så får se hur detta kmr sluta..Kroppen är ju inte alltför pigg & jag är snorig men man måste även ha lite roligt i livet när man jobbar hela tiden så :P Ikväll blir de därför bara slapp, jobb & utgång imorgon & söndag slapp. Sedan får vi se vad livet bjuder på för mer delikatesser helt enkelt.

dags att fixa lite innan jag ska åka, hoppas inte Fia har matlåda idag så vi kan luncha ihop (A)

pusselipusss

Kommentarer
Postat av: jeili

jobba på.. :)

Vi ses väl i morgonkväll. Jag känner mig lite seg faktiskt men ska försöka komma igång så det blir en kanonfestkväll :)

2009-08-28 @ 08:48:23
URL: http://jeili.blogg.se/
Postat av: fia

jag hade matlåda hihi

2009-08-28 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0