nu betyder 1 h senare


har tänkt att gå & duscha i snart 1 h. Hela tiden säger jag till mig själv att jag måste röra på fläsket & gå ner & duscha men alltid ngt nytt som händer som jag måste göra. Känner jag mig själv kmr jag inte komma in i duschen på länge alltså.

igår var jag ute i huset hela dagen, slipade & målade så nu är lite saker nästan klarmålat & lite är grundat. huvudsaken är att det är grundat iaf, det blir grymt snyggt faktikst. Man blir riktigt sugen på att jobba mer när man ser det bli bättre hela tiden. Idag har pappa & jag varit grymt duktiga faktiskt, slått upp gips på 1 vecka & dragit skruv. Mycket pill med det dära gipset alltså men de blev sjukt bra när de vart klart. Nu ikv blir de lite grillning & grannarna var här inne för lite prat. Stor mysfaktor på de tkr faktiskt jag :)

Skulle dock varit på Rix Fm med Liza ikv men de sket sig ganska hårt, förlåt vännen! På lördag då kör vi hårt, utgång står troligtsvis på schemat & de ska bli kalaskul tkr jag :)

Imorgon gäller jobb på ICA 8-13, absolut min sista dag där. Får se hur det kommer kännas, kmr nog komma tillbaka ngngång skulle jag tro. Sedan ska jag en sväng förbi Torsås & fixa med grejer. Sedan blir det att fixa i huset några timmar & sedan måste jag göra mig iordning för imorgon är de nog årets fest! Kräftskiva uppe i Slätafly hos Ellinor & hennes syrra med cirka 52 anmälda, de kmr nog bli ett jädrans drag skulle jag tro :) wiiii :D Lördag gäller Kalmar hela dagen som sagt efter min tillnyktring.


nu skulle jag gå ner & duscha men då står pappi & duschar, hmm. Måste duscha inna läggdags för jag luktar inget gott alls.


Nu ska jag tjoa lite med en ibkompis så hon har förfest på lördag ;)


vi syns i dimman imorgon & på lördag :)


Kommentarer
Postat av: jeili

hallåå.. nu får du skriva.. haha.. jag vill ju läsa..



Vet du om vi ska spela i matchställ i helgen eller ska man ha träningskläder för alla passen??

2009-08-10 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0