resumé

mycket som har hänt den senaste tiden för var som sagt ett bra tag sedan...

Jobbet flyter på bra, har bara 4 timmars dagar denna veckan så det är kalasskönt. Ska snart bege mig inåt stan för att efter jobbet umgås med sis & lillkusinen (6år). Ska blir riktigt mysigt, ska hämta mitt andra liv i Norrliden som befinner sig där. Väskor & grejer efter att jag bodde där 2 nätter förra veckan.  Ikväll ska jag kolla fotboll & sedan får jag en sovgäst här hemma, ska bli riktigt mysigt. Imorgon är de jobb 8-12 & sedan ska jag träffa min vän Liza. Har fatpipe kväll & sedan sen träning så ska bli riktigt roligt. Börjar sent på torsdag så det blir mycket bra tkr jag :)

I helgen blir de träningsläger/match lördag & söndag. 1 träningspass på lördagen plus match mot Borgholm & sedan blir de 2 träningspass på söndagen. På kvällen vankas det kräftskiva uppe i Övraby, godegud vad jag har längtat efter det gänget!! wiii :) De blir dock en nykter tillställning för mig då jag ska inåt stan söndag morgon igen för åter träningspass. Ska se hur länge jag kan vara nykter, Liza vännen klarade 1 månad & några dagar, min "nykterhetstid" skiter sig nog redan efter nästa helg då det står utgång på vallen den 29:onde augusti. Ska möta färjestaden den 28:onde, kommer bli sjukt roligt :)

Det som har hänt riktigt under denna tiden är att jag har varit på Gotland med innebandyn, en sjukt rolig helg som man verkligen blev klokare på anser jag iaf. Mycket skratt, innebandy & allt sådant som tillhör. Ett extra stort plus till Liza & Linda som fixade sjukt roliga lekar. klockrent! Var hemma i söndags kväll helt slut i kroppen, har för tillfället ont i halsen så jag hoppas att det ska snart gå bort så man blir helt frisk igen :)

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv förutom att livet går vidare och det är bara att leva med det, tråkiga nyheter har man fått höra men jag kan inte påverka det utan vi får alla hjälpas åt & göra saker och ting till det bästa.

Nu ska jag fixa lite grejer & sedan beger jag mig inåt stan :)

pusselipusss

Kommentarer
Postat av: jeili

Krya på dig gumman. Pillan har också fått ont i halsen. Snart är väl jag frisk och alla andra sjuka.. :P

2009-08-20 @ 14:07:33
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0