snickarbyxor med häng


idag har jag varit off, inte suttit vid datorn en minut förräns nu ikväll, jag är faktiskt mycket stolt över mig själv. Har nämligen slipat & målat fönster idag i huset som vi äger som står bredvid vår tomt kan man nog säga. Imorgon lovar jag att ni ska få se lite pics som syrran har tagit. Ska nämligen börja renovera nu därinne har jag bestämt så jag gör sådant som jag kan göra själv. Lite fix & trix nu när jag är ledig, skönt att ha ngt att göra så man inte behöver lata sig hela tiden.


nu ikväll har de blivit telefonsamtal med Ews som kommer hit imorgon en runda, ska bli skönt att se den bruden live. Sedan är de även målning, slipning & träning imorgon också. Taggar för kräftskivan på fredag i Slätafly, kommer bli livat. WIIIII :D

nu ska jag krypa ner med sis i sängen & kolla hajen 3 tydligen som går på sexan. sedan blir de 2 1/2 men som har blivit lite av mitt favoritprogram faktiskt.


natti natti.

Kommentarer
Postat av: Julia

ååååååh... HAJEN:D

2009-08-04 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0