wait


allt skiter sig verkligen, denna förbannade förkylningen vill inte ge med sig så ingen träningshelg för mig inte. jag som vill träna för vi ska möta färjestaden på fredag. vill vill vill!!!!!!!!!!  vill ju verkligen spela då men men.

ska inåt stan iaf nu, tränaren tyckte jag skulle bege mig inåt iaf så bara att lyda order. tänkte jag skulle agera fotograf & ta snygga bilder på brudarna ist :)


ikväll blir de en nykter kräftskiva, hoppas jag kan vara med imorgon på träningarna men vi får se!

pusselipusss

Kommentarer
Postat av: jeili

Halloj söta du...

Hoppas du är pigg så du klarar kräftskivan och träningarna imorn. Kanske inte vara med och träna, men sitta bredvid.

Jag är också så sjuuukt sugen på att vara med nästa vecka så man kan få vara med på färjestadsmatchen.. men det förblir troligen i mina drömmar...

2009-08-22 @ 15:32:09
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0