14: onde december

Sjukt vad tiden går fort, 1.5 vecka kvar till julafton. De känns helt sjukt faktiskt!


Har bara jobbat idag först med mammas företag & sedan in till Kalmar för City Gross. Imorgon är det samma sak men börjar inte förrän 16.30 på City Gross så slipper stressa iaf & det är väldigt skönt!


Orkar inte egentligen skriva för borde sova, ska börja jobba vid 06.00 imorgon så. Huvudvärken har börjat smyga sig på för att tröttheten börjar komma så bäst att lyssna på kroppen skulle jag tro.


Skriver när jag får mer tid!


för tillfället är jag väldigt kluven


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

sv: Ja gud ja . men nu när jag jobbar mer så blir det bättre ju eftersom jag hinner tjäna mer under dagen än jag kör då ju. så :9 ja jag längtar som fan till sälen nu :) hihi

2009-12-15 @ 11:11:13
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson

hehe absolut. då får man u ett svar iallafall. slipper man leta i samma man skrev igen liksom :P haha. ne jag ska väl jobba såhär till efter nyår iallfall. får se sen hur länge jag jobbar där. men till sälen ska jag iallafall jobba där. hihi

2009-12-15 @ 11:35:37
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0