17: onde

Konserten igår var kalasbra, fick försöka hålla tårarna tillbaka några ggr faktiskt för vissa stunder var det så sjukt fint. Idag ska hon till Öland & sjunga en sista gång sen har de haft fyra konsertet & alla fullsatta. Så är verkligen stolt över min lillsis <3


Det blev inget sladdande med grabbarna igår pga de grejade med bilarna sedan vart de så sent & jag skulle upp & jobba vid 6 idag så lockade inte att vara ute vid två. Men undrar om de kom iväg sen eller ifall de sket i att. Ganska skönt idag när man klev upp tidigt.

Vart lite jobb sedan förbi den fruktade tandläkaren för visdomstanden var tvungen att åka ut, de förstod jag själv tillslut & bäst att göra de innan nyår för då får man betala när man blir 20. Så nu är man utan tand & vissa stunder gjorde de sjukt ont. Hon fick bedöva mig 3 ggr för de tog inte riktigt, gjorde mest ont när hon vrickade på den så hon tillslut kunde ta ut den med en tång. Så nu är man svullen & ha stygn i munnen. De ska ut den 28:onde December så jag hoppas att jag snart blir normal i munnen så jag kan äta all julmat & bara njuta. Men får se hur länge det kmr vara såhär. Fick i mig lite mat förut iaf men jobbigt att äta på vänstersidan för äter nästan på höger så.

Idag skulle jag jobbat med pga vissa saker så blev de inget jobb på City Gross. Tog emot väldans mkt & ringa men de förstod & jag hade aldrig pallat det. Har sovit nere en runda för var helt utmattad, så nu sitter jag här & känner mig som ett riktig vrak faktiskt. Borde nog pallra ner till duschen & klä på mig lite så jag känner mig fräsch. Ska jobba imorgon + hela helgen. På måndag ska jag äntligen till frisören, få reda på min förbannade kalufs utväxt till tusen & måste vara snygg te Sälen ju ;)


22 DAGAR KVAR TILLS SÄLEN, SKA BLI SKÖNT ATT BARA KOMMA BORT VIIIIII.




PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0