1:a december

Hur galet känns det inte att säga första december är här, helt sjukt. Grått, trist ute & marken är grön. När kommer snön, den riktiga kylan & allt sånt där. Visst, jag får väl överleva julen utan snö om det nu inte skulle bli ngn för V.2 drar vi ju till Sälen där det förhoppningsvis är massa med snö. Ska bli riktigt riktigt mysigt & skönt att komma iväg en runda. längtan är bara ett förnamn.


Idag har jag jobbat 4 h, fundera på om jag ska jobba ikväll med men har inte riktigt bestämt mig än. Ska iväg en sväng till gymmet med Ews i e.m & köpa det där förbaskade gymkortet så jag kmr igång ordentligt nu. Tänkte gå på ett pass i veckan, simma & sedan gymma själv då. Får se hur det går men ikväll ska jag iaf köpa det så jag är på G. Tror det är därför jag är så trött för jag tränar för dåligt eller egentligen inget alls för tillfället.


Har precis fått i mig lite mat så ska nog slänga mig i soffan en sväng, hade varit riktigt skönt faktiskt men jag vet hur seg man blir sedan. Somnade vid nio igår liksom, vilket liv. Men när man ska upp vid fem på mornarna gäller det att sova.


Helgen är fortfarande ett frågetecken, dock är det några dagar dit men de går undan. Hörde de ryktas om inflyttningsfest hos Jenna & Stina, man får väl se om man blir bjuden? ;) Har iaf inget jobb planerat ännu & jag hoppas det håller sig så men vi får se.


nehe, nu kallar soffan ganska mkt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0