2:a advent

Söndagen är nästan redan förbi & jag vill verkligen inte jag vill ha mera helg & mer ledighet. Nu väntar ännu en vecka med tidiga mornar & nästa vecka ska vi inte tala om då det blir cirka 60 timmars jobb skulle jag tippa på. GÅ & DÖ!

Både kroppen & knoppen är helt slut & det känner man efter en skön ledig helg. Halsen börjar göra ont osv, pappa säger att svininfluensan börjar i halsen stämmer det? Har som sagt inte tagit baconsprutan & jag tänker inte ta den heller så.. Känns som om jag är den enda människan som icke tagit den, stämmer de? Någon mer som inte tagit den eller inte ska ta den? Riktigt surt att bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träningen & nästa vecka kommer jag inte med så mycket träning så behöver träna mkt denna veckan men men.

Helgen då har varit fantastiskt lugn. Idag har jag dock tvättat 3 bilar & kollat innebandy. Ätit min första lussekatt & druckit tonvis med varm choklad för min hals gör cpont. Tycker ju inte om te & behöver ngt varmt så nu är magen förbannat rund. Man blir ju så mätt av varm choklad, eller?

Mammi har gjort det supermysigt hemma nu så julstämningen börjar verkligen infinna sig. Bara några dagar kvar till jul & jag har bara köpt en enda julklapp :O det är också till en "kompis" så ligger nog lite risigt till men får shoppa den 23: de när jag slutat jobba :P

Julbord med City Gross på torsdag, ska bli riktigt roligt faktiskt. Hoppas de blir en trevlig tillställning & att jag är pigg tills dess :)

nehe, dags att snart krypa till sängs så jag blir frisk.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0