7:de December

Nu är måndagen förbi, jobbat 7 H idag. Har blivit värre under natten så nu är jag "Rudolf med Röda Mulen" på näsan & feber. Samt värk i ryggen, baconsjukan som är på G? Jag skulle icke tro de!


Imorgon har mammi & pappi bröllopsdag, 20 år :)
Det fira vi med middag på Table Twenty på lördag, ska bli riktigt mysigt :)


Väntar på att se om jag kom in på kurserna jag sökt men ännu inte fått ngt svar, blir det nästa vecka måntro?

Nu är även biljetterna bokade till Stockholm, SM i innebandy med tjejerna i april. Första gången jag ska få se storstan, skönt att Jersan är med som typ kmr därifrån ifall jag springer vilse.


Nehe, nu ska jag hoppa in i en kall dusch för jag svettas like hell!


PUSSS


Kommentarer
Postat av: Jersan

Men Birger, har du aldrig varit i Stockholm!? =)

2009-12-07 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0