En sammanfattning av mitt 2009

vet att jag nog är lite tidig ute men snart kommer det en period då datorn ska få vara nerstängd mestadels av tiden & jag ska bara umgås med min familj & vänner. Tänkte berätta månadsvis om mitt 2009, positiva grejer & de negativa.
Så ha en intressant läsning:


Januari:
- Nyåret till 2009 firades in väldans bra, året hade en perfekt start.
 - Det bjöds på 20-årsfest hos Ellan
- Innebandyn gick som tåget, väldigt bra

Februari:
- En liten pojk tillkom i mitt liv men försvann ganska fort igen & det var nog det bästa
- Innebandyn fortsatte att gå superbra & vi slutade på en hedersvärd 3:de plats (eller?)
- Började komma ifatt i skolan igen & MVG:na avlöste sig efter varandra

Mars:
-
Fair Play Cup som var väldigt roligt
- Lite innebandy
- Mycket i skolan
- Mars var en liten död månad då det absolut inte händer så mkt alls

April:
- Första halvan av april var de sjukt mycket i skolan
- Kalasen avlöste varandra (många som fyller i april)
- Morfars 70-årskalas (som var det bästa på hela månaden)
- Åkte till Lund med Korr
- CL´s jubileumsfest som gjorde att jag lärde känna en underbar människa
- Valborg, en bra kväll

Maj:
- Spenderade mycket tid i Lund med mycket plugg
- Spenderade tid hemma med familjen väldigt mycket
- Kom igång med försäsongen till innebandyn
- Springbreak
- Denna månaden var en riktig "pluggmånad" då jag skulle bli klar med allt.

Juni:
-
Verkligen den bästa månaden på hela året
- Balen, en underbar tillställning med människor jag tycker om
- Studenten, vill bara uppleva den dagen igen & känna den glädjen
- Mycket jobbb
- Midsommar som var helt hyffsad
- Galna & roliga fester hemma hos Anna & Fredde

Juli:
- Mycket jobb här också
- Festande
- Mycket träning
- Vattenfestivalen 2009, slutade i kaos & vill bara glömmas
- Blev riktigt sårad under denna månaden

Augusti:
- Tog flykten till mormor & morfar, sköna dagar hos dem. De hjälpte mig hitta tillbaks till mig själv & till mina värden/prioriteringar i livet.
- Fick jobb på Canal Digital
- Gotland med innebandyn (mycket roligt)
- Började leta lägenhet i stan
- Förlät en människa som betyder mycket
- Innebandyn gick som tåget
- Smällde med ett råddjur, bärgaren fick hämta bilen
- Hade haft godisförbud i 1 år

September:
-
Fick lägenhet i Kalmar i 2.5 månad
- Fick jobb på City Gross
- Björnslaget med innebandyn
- Infektion i visdomstanden (ett stort helvete)
- Väldigt mycket jobb med både City Gross & Canal Digital
- Började bli deprimerad

Oktober:
-
Seriepremiär med innebandyn
- Fortfarande mycket jobb
- Slutade på Canal Digital sista oktober
- Flyttade hem
- Det började bli ännu värre inom mig

November:
-
En månad med sjukt mycket jobb, 210 H
- Tog en paus från innebandyn
- Sjukt stressad
- En riktigt riktigt tråkig månad med bara massa jobb
- Lite fest & träffade lite vänner
- Bilen jag skulle köpa gick sönder, bägaren fick hämta

December:
-
Mest jobb
- Umgänge med vänner & familj
- Köpte bil
- Körde ner i diket med bilen, bärgaren fick hämta
- Snön kom
- Drog ut visdomstanden
- Vår saga tog slut, vänner

- Sedan är det julen & nyår kvar. Julen firas med familjen & nyår med vännerna. Hoppas att denna tiden som är kvar på 2009 blir bra för det behöver jag verkligen. De senaste 3-4 månaderna har jag verkligen inte mått bra vissa stunder & jag vill försöka ta mig ur det nu. Så jag välkomnar 2010 mer än ngnsin & hoppas det blir ett förbaskat bra år & det ska jag även se till att det blir.

Nehe, nu ska jag ner te pappsen.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0