Fredagsmys

Nu vart det riktigt länge sedan jag skrev igen men men. Har inte tänkt mycket utan fick rycka in på jobb på City Gross tors & fre. Så varit riktigt tunga dagar denna veckan med väldigt mycket jobb men det hanns även med ett derby innebandy, det gillar vi! dock fel lag som vann men grabbarna var duktiga.

Kom som sagt igång med träningen i tisdags så har haft riktigt bra träningsvärk som har försvunnit först idag, men så sjukt skönt att känna den känslan. Så imorgon drar sis & jag till gymmet på morgonen sedan tänkte vi avverka 1 km simning också. Får se om de även blir en liten löprunda men tror vi tar det på bandet på gymmet ist :) får så dåligt samvete när jag inte tränar men tiden finns inte riktigt till allt jag vill göra.

Idag är det fredagen & det är första gången sen i juli jag är ledig på lör & sön. Det är en sådan skön känsla & de gillar vi :) 210 H i november har verkligen satt sina spår i kroppen & huvudet.


Påtal om allt annat har jag äntligen fått hem min bil & vi har även blivit kattägare till en liten kattunge. Pappa har döpt den till "Kulan" & efter två dagar hos oss har den redan blivit tjock. Jag undra hur det här ska sluta alltså men men. Så sjukt söt dock tror jag den inte gillar mig så mkt men det kmr väl de också :P


Helgen är fortfarande väldigt oplanerad förutom gymmet imorgon & de gillar vi :) hihih. Får se vad den har att erbjuda eller så.. För att vara snäll borde jag nog vara fyllechaffis åt bror min men vet inte riktigt.


Lycka till imorgon tjejer, kör nu sjunde raka på segertåget. Saknar innebandyn mycket & tänker på er !
PUSSSS


Nehe, nu har vi gjort hemmalagad pizza så nu ska familjen & jag mysa & kolla "Flickan som lekte med elden". Jag ville sett idol men vart nedröstad men filmen ska bli rolig att se också.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0