it´s time for a new image

Det vart ett jäkla tag sedan så ska försöka sammanfatta allt kort.

Julafton:

Vaknade runt 07.30 snåret som alltid på julafton då pappi spelar hög julmusik. Fick en Thomas Sabo berlock i strumpan & sedan var det julfrukost med familjen. Prinskorvar, ägg, köttbullar, mm. Som ett litet "mini-julbord" med bröd & julmust också förstås.

Var hos farmor & de runt 14 där det väntades mycket mat. Kalle Anka var ett måste & sedan kom tomten.
Det jag fick var:

- Presentkort
- Snapsglas
- Ölsejdel ( Lasse Åberg )
- "Scrappingbok" ( Min faster hade satt in bilder från min student i en fin bok )
- Smycken
- Halsband
- Klocka av mor & far som pappi & jag skulle köpt igår men då hade den klockaffären stängd. Vill ha en silvrig lite större klocka, men svårt att hitta den rätta.
- Pengar

Har även köpt 2 julklappar till mig själv för det tyckte jag att jag förtjänade efter denna höst. Det var ett långt silver Thomas Sabo Halsband & sedan en rosa ipod.
Tänkte jag skulle komma igång med löpningen ordentligt nu & då passar en ipod perfekt. Köpte även till så jag kan sätta fast den på armen, toppen toppen :)

Tror det var de mesta faktiskt, kommer inte ihåg så mycket annat. Men väldigt nöjd med klapparna så ska snart bege mig inåt stan ngn dag för att köpa mig ett par termobrallar till Sälen & lite annat till dess. Åker nämligen om 12 dagar så börjar dra ihop sig.

Juldagen:

Var hemma & tog de lugnt nästan hela dagen samt spenderade tid hemma hos farmor & farfar med lillkusinerna. De var sedan KNA & jag körde. Inte ngn lyckad kväll alls faktiskt, roligt att träffa lite folk som man inte sett på ett tag men annars var de botten.

Annandag Jul:

Shopping i stan stod på schemat men hittade inte ngn klocka då affärena var stängda så blev ingen.
Jobbade 13-20.30 & sedan hem för att sova. Varit helt slut då natten innan bara bestod av 5 h sömn.

Söndag:

Har jobbat 6 h idag med mammi, skönt att gjort ngt vettigt.
kollat OTH med sis.
ska städa rummet nu
packa inför imorgon då jag ska jobba typ 07.00-21.00


ska sova över hos Stina imorgon ( tror jag ), ringde henne precis men ingen svarade så får hoppas hon ringer upp snart. Ska börja packa de jag behöver ha med mig & även göra en inköpslista över vad jag behöver köpa tills vi ska åka till Sälen.


imorgon börjar allt nytt, måste verkligen fixa det denna gången !
kämpa, kämpa, kämpa!!!!!!!!!!!!


det är jobbigt att inte prata med dig, men var mitt egna beslut & blir nog bäst så tillslut...


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0