julmys

Nu har jag äntligen fått julstämningen till mig, så sjukt mys :) Igår vaknade jag upp med ett stort leende när det var svinkallt ute även om klockan var lite efter 5 på morgonen jag visste helt enkelt att det skulle bli en bra dag. Svinkallt hela dagen, solen lös & det började snöa. precis det här jag verkligen älskar!

det snöar fortfarande & vi får hoppas att de håller sig kvar på marken fram tills jul. Hoppas på några minusgrader snart så det verkligen stannar & inte blir massa blask.

Har jobbat cirka 9 timmar idag, wihooo så duktig jag är. Ska nu sätta mig med högskolekurserna & fixa de sedan även sova en stund kanske.

Ikväll har sis julkonsert vid 19 i Söderåkra Kyrka så ska nog förbi en runda på det. Ikväll ska även grabbarna ut & slira så jag ska hänga på dem. Älskar verkligen det, fart & fläkt. Visst jag håller verkligen med om att det är farligt men det är mycket här i världen som är farligt så. Även den jag åker med litar jag på till 100 % så, annars skulle jag nog aldrig göra de :)


Nehe, nu ska jag greja med kurserna sedan även sova en liiiiiiiiten stund tror jag för ganska trött & jag måste ju orka med kvällen.

Något som är värt att tillägga är att jag nog börjar få inflammation i min visdomstand igen, sådär lagom till jul & de :( Ni som var med i Göteborg vet vilket helvete jag hade & jag förväntar mig inte ngt mindre denna gången. ajaj :(


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0