lördag

har jobbat idag, vart bara 8.30-15 men goosh så jobbigt. Sjukt mycket folk alltså, helt galet. Imorgon är det jobb 11-18 & ledig måndag. Då får jag lön & de blir en tripp till frisören :) wiii.


Gårdagen var helt okej, kvällen kunde slutat annorlunda men vet inte riktigt om jag ska orka bry mig längre & lägga ner energi för man får absolut inte alls mkt tillbaks känns de som. man tröttnar efter ett tag alltså, inte roligt ngnstans. är förbannat osäker & tveksam för tillfället faktiskt..


Vet absolut inte alls vad som händer ikv, jag vill hitta på ngt skoj men det ser väldans dystert ut. Borde nog slänga mig i soffan & sova lite kanske. Det hade varit skönt. Men jag hoppas på lite spel eller ngt sådant fun. inte mycket som kan roa mig för tillfället för är så väldans trött & jaaa.. tror nog inte jag kan finna några superbra ord.


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0