mitt liv är mitt

Rubriken är från Molly Sanden´s nya låt, sjukt bra faktiskt! Hittade den på en blogg jag följer & den passar så sjukt bra. Så denna bra passningen ger jag till "Arnold" som hittade denna bariga låten (Y)


Gårdagen var mys, begav mig till Kalmar & myste lite med Jenna. Hämtade sedan upp Stina & åkte & handlade lite. Blev sedan massa mys med Stina för Jenna begav sig ut, kändes som hela Kalmar festade när vi gick på gatorna Stina & jag för att uträtta ett ärende. Mys i lägenheten med cola, chips & dipp. Runt två var det bara att hämta upp folket & bege sig hemåt. Var hemma runt halv fyra & i Torsås fick jag se ngt som gjorde mig så sjukt chockad alltså!!

Dock var de skönt på ett sätt, förstår inte hur man kan ljuga så mkt för en person man en gång i tiden har älskat & som man nyligen talade om att man tyckte om. Som sagt så var det ändå skönt, idag vet jag att den känslan jag så länge känt stämde & att det inte går att lita på dig..


Sov till 10.30 idag, dock var jag vaken en runda vid 8 & hade svårt att somna om. Sover oroligt nu så jag drömmer en massa, det är inte roligt.. Har jobbat 4 H idag sedan ville jag bara hem. Så begav mig hemåt & nu ska jag försöka få sis med på en promenix annars blir de duschen.
Kvällen är obestämd, jag hoppas på "Flickan som lekte med elden" med sällskap annars familjemys.


Brudar, jag väntar på rapporten från gårdagens bravader med herrarna ;)


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0