när man känner sig misslyckad

Jahapp, nu är jag depp. Ibland behöver man nog ett riktigt depp inlägg så man ska kunna komma på fötterna igen.


Jag är så sjukt arg på mig själv för tillfället, varför varför varför snurrar runt i min skalle. Varför kämpade jag icke mer i skolan, varför är jag inte smartare osv. Jag gick ändå ut med 16.56 & det är väl hyffs enligt många men just nu känns det skit. Kom inte in på de två kurserna jag sökt & jag känner mig så misslyckad. Aldrig fått ett IG förut, alltid klarat allt & plötsligt slås detta i ansiktet på mig.


Innebandy var ngt jag var hyffsad på & det ger jag bara upp. När jag gav upp det försvann nog lite av min livsgläde till livet helt ärligt faktiskt, inget känns som det ska liksom eller hur det gjorde förut. Jag vet inte vart den flickan har tagit vägen men jag vill hitta henne igen.


Jag vet verkligen inte vad jag vill med mitt liv men när jag väl kommer på det så klanka inte ner då på mitt val.
TACK!


det blir Sälen V.2 & efter de hoppas jag att det finns tid att besöka mormor & morfar. Förra gången jag var där kom jag verkligen hem som en ny människa med massa energi så jag behöver dem igen. Så sjukt jobbigt att ha dem så långt borta, det är verkligen ngt jag hatar!

Man kanske borde prova på att bo där uppe ett tag, hos andra delen av släkten?


Kommentarer
Postat av: Stickan!

Du är inte alls misslyckad malin! Saknar dig på träningarna och du är alltid välkommen när det är fest o annars också :) Kram

2009-12-09 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0