sjukling

Yeep, har åkt på en dunderförkyldning verkligen så varit hemma tisdag, onsdag & kommer även vara hemma imorgon. Sen lång jobbardag på fredag, de får jag helt enkelt ta mig igenom. Missar dock julbordet imorgon med jobbet, blää :(

Har varit lite duktig idag iaf fast jag måste snyta mig varannan minut, har fixat pappa & mammas sängar för idag får de hem sina nya :) Sedan tvättat & även lagt ut lite saker på Tradera. Hade lite skor som jag typ inte använt så tänkte ist för att slänga kan man se om de finns ngn intresse annars ger jag bort dem till personer som behöver de mer än jag hade jag i åtanke. Ska röja ur garderoben snart & se om jag hittar ngt annat. Vet att jag har en klänning jag aldrig använt iaf hängandes där inne.

Jahapp, idag fick man även reda på hur kurserna/programmen man hade sökt till gick. För mig gick det inte ngt bra, hade sökt kriminologi & spädbarnspsykologi men hamnade som reserv på båda :( Självförtroendet fick sig en jäkla törn ska jag tala om, verkligen icke bra. Men får se hur det går, tänkte lägga till cirka 3 kurser till så får vi se hur det går. Alla är distans & sedan väljer jag de två jag känner mest för. Känner verkligen ett sug till att plugga i vår så det är väl dags att börja lite iaf.


Nehe, nu ska jag nog greja iordning på rummet för det är verkligen kaos sedan slutar pappi vid 14 & då blir de förhoppningsvis lite mat :)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0