snälla, ge mig bättre tider!

känns som om allt är förstört för tillfället, det känns verkligen inte bra. Har sovit bort hela dagen nästan, hur deprimerande är inte de? Ska snart krypa till sängs snart igen så jag slipper denna förbaskade dag för den har varit skit från morgon till kväll.

något annat som är väldigt jobbigt är att jag verkligen jobbar röven av mig & pengarna rullar in men de försvinner lika fort. Pga idag måste jag slänga ut 2000 kr, så förbannat arg på mig själv. Känns verkligen inte bra & jag blir nästan stressad för allt jag måste lägga pengar på. Ena lönen går bara åt till sådant, sedan Sälen med + alla julklappar. har inte köpt en enda än, joo en har jag faktiskt köpt men vet inte om jag vågar ge den längre.
detta är verkligen inte bra, blir så sjukt stressad & uppjagad av det :(


hero of war

give me twenty good reasons to let you go..


idag, imorgon & föralltid


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

svar: Det låter bra det malin :) hihihi

2009-12-17 @ 22:21:44
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson

malin klart du ska ge julklappen :)

2009-12-17 @ 22:22:24
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: jenna

nee vene om du ska ge den. känns kanske stelt om du inte får en tillbaka. Ring mig anytime<3

Vad fick du slänga bort 2000 kr på? puss jen

2009-12-18 @ 17:34:21
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: Malin

kul att han typ vet om de, vem har skvallrat? ;)

2009-12-19 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0