V. 50

Har egentligen inte tid att skriva men tänkte berätta lite om gårdagen. Jobbade 8 h, åt fin mat med familjen & sedan vart det fredagsmys med Idol. Calle skulle ha vunnit!

Lite sömn inatt pga diverse oljud & sedan skulle ngn upp vid redan vid 6 på en lördagsmorgon. Skulle ut på jakt, dock fick jag snällt ligga kvar & sova till nio. Har jobbat sen tio typ, missade tjejernas match. SURT :( Men snart är jag på G igen, saknar det så sjukt mycket så måste prioritera in det i mitt liv igen! mår icke bra utan innebanynd alltså.


Nu är tjejerna på party då de vart fest med herr & dam. Jag avböjde då jag fortfarande är genomförkyld, pallrade mig precis ur duschen & ska köra inåt Kalmar för mys hos Jenna & Stina. Inatt blir de fyllechaffis & imorgon jobb again. En helvetesvecka framför mig men det ska nog gå det också. Nehe, får nu skynda mig lite så Jenna inte får vara ensam för länge.


27 DAGAR KVAR TILL SÄLEN!


förbaskat söt


Kommentarer
Postat av: M

2009-12-12 @ 23:30:10
Postat av: Anna Svensson

blev lite fel i kommentaren precis. ahhaha

Men du är lite kär hör jag?? :)pussilipyss :)

2009-12-12 @ 23:30:50
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, kär & kär de kan jag nog icke kalla mig själv faktiskt. Men såklart jag tkr om!

2009-12-13 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0