antibiotika


yeep, sagt & gjort så fick jag antibiotika idag & en vecka framåt. det är verkligen pest & pina, dock hoppas jag infektionen i kroppen försvinner. men ingen träning i veckan eller krogrunda på fredag med innebandyn som jag hade sett fram emot så sjukt mycket till, dock blir de en billig kväll för mig ;) Jag ska iaf vara med hade jag planerat för vill umgås med dem. Ikväll var jag, pappi & sis ute & åkte med cabben, underbart att rensa ur skallen. jag bjöd dem på glass så det var mumma & mycket mysigt.

Det grämer mig så sjukt mycket att det är fint väder ute & jag måste jobba, imorgon jobbar jag mellan 10-20 & sedan är jag ledig på onsdag. Hoppas på att få lite sol på mig då iaf, hihi. i helgen är jag helledig & de gör mig superglad. Är ledig nästan alla helger så det är toppen :)


Ska börja röja på mitt rum nu & vid 21.30 ska jag ligga i sängen för då började någon Beck-film jag vill se.



du kan inte hjälpa att du är så sjukt fin, jag bara faller i din närhet. din existens i min närvaro är min dröm


natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0