balen & studenten


båda balen & studenten var underbara upplevelser, det är svårt att skriva ner i ord hur bra det egentligen var. alldeles alldeles underbart verkligen :) Fick mycket fina blommor & presenter samt var maten kanongod. Istället för att jag ska babbla om hur underbart det var så får ni kika lite på bilder istället. jag funderar seriöst på att börja plugga på högskolan te höst för jag vill verkligen känna denna känslan igen ;)

















jag kan fortsätta ladda upp tusen bilder för alla är så underbara att titta på dock hinns det inte med, ska lägga upp de på facebook när jag får tid. nu väntar en runda löpning :)


later.

Kommentarer
Postat av: fia

va fan är du redan nykter!! de funka ju inte.. på att igen bara :D

2009-06-04 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0