drömmar

denna helgen har jag jobbat & då har tankarna varit överrallt. Jag har tänkt ut saker jag vill göra innan jag blir 25 år, jag satte upp saker jag vill göra innan jag blir 25 för efter de så bara flyger åren iväg säger dem...

- Vara au-pair
- Besöka Thailand
- Komma på vad jag vill bli i framtiden
- Förhoppningsvis pluggat klart
- Flytta hemifrån
- Hoppa Bungy Jump
- Besöka Nya Zeeland
- Tagit MC-kort
- Besöka New York
- Snorkla
- Bada med delfiner
- Lära mig surfa ( lite iaf )


sedan är de såklart tusen saker till jag också vill göra men detta är de stora grejerna. i dagsläget är jag väldigt sugen på au-pair, har hittat en familj i Brasilien som låter lockand. Dock har jag bestämt mig att ge innebandyn 1 år till & sedan får jag se till nästa höst. Då hinner jag bestämma mig om jag ska plugga direkt eller om jag hittar ett bra jobb som jag trivs med. Jag tar en dag i taget & lever livet som det kommer & sedan får vi se.

Vilka drömmar har ni??


nu ska jag iväg te Torsås & gå en långpromenix med Ews :)


Kommentarer
Postat av: jeili

jisses va du ska hinna med!! Stressa och få inte ångest bara över åldern så du mår dåligt.

Men det låter som att du kommer ha en gryyymt liv!!!

Jag är glad att du vill satsa på innebandyn!!

Jag vill också en massa, men det känns bra att plugga så kan jag göra massa sen om jag ej får jobb direkt. :)

2009-06-14 @ 19:37:22
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0