förövarfabbe farfars far!


helgen har varit bra, i fredags var de lugnt med familjen & en promenix med Harry. Lördagen startade med promenix, en frukost lik hotellfrukost (mumma), tvättade 2 bilar & sedan kom Nina med Niklas & hämtade mig. Kollade fotboll i Gullabo/Gullaboås där de vann, var första matchen med dem jag såg er. Var ganska roligt men tyckte väl inte de var superduktiga om jag får sticka ut hakan lite (A) I Torsås försökte jag hjälpa Stina & Jenna med bilen, Stinas rattlås hade gått i lås & de gick verkligen inte att få upp. de var mkt skratt där, blondinvarningar på dem två ;)

på kvällen mötte jag upp Jenna & Tim, ner te Dalskär. kollade lite volleyboll, hämtade grabbarna grus (Jc, smeds, karlsson) i Söderåkra & vidare upp till världens ände. Grillade lite & hade allsång, runt halv tolv snåret blev de att köra hem Jenna & Tim. Sis hade varit på flyersfest så henne tog vi hem & lämnade. Jag skulle vidare in till stan & hämta Ews, JC hade jag som sällskap då han sa att de inte var bra att köra själv när man var trött. de var grymt snällt vännen! Var hemma vid halv fyra & då hade de redan ljusnat. Kvällarna blir fort mörka nu & mornarna mkt ljusa, helt sjukt hur fort tiden går.

Idag steg jag upp vid 12, dock var jag uppe runt 8 & motade ut en geting ifrån rummet. Vidare te playan med Nina, käkade pizza sedan förbi farmor & myste lite.


nu är jag grmt seg & ska sova, dock är inte sängen bäddad så de är lite jobbigt. imorgon slutar jag med antibiotikan men är uppsvälld i halsen sjukt mkt så det är nog något på gång där,. Jag vill bara vara frisk & kunna träna men icke. det är inte min tur :P


nu blir de sängen.


p.s tack för en bra helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0