längtan


ibland blir saker inte som man helt har tänkt sig, jag tror alla människor har en drömfantasi om hur man vill att alla saker & människor i världen ska vara. Jag har insett att det inte funkar så, man ska inte ha några fantasier för då blir man bara grymt besviken när dem går sönder tyvärr. Därför är det bättre att leva livet en dag i taget och se hur det går, som jag förklarade för dig är jag sådan som person. Impuls & tycker inte supermkt om att ha saker och ting bestämda. Galet, roligt & impuls ska det vara, de gillar jag bäst :)


ska nu snart ner & kolla Sverige- Danmark med mammi & pappi, blev te att vara hemma ikväll. Åkte dock på att vara fyllechaffis så runt 23 ska jag bege mig inåt stan med några brudar som ska festa till att ikväll, jag blev riktigt sugen faktiskt! dock blir de kanske party måndag & onsdag, får se om jag orkar behöver träna båda dagarna också med innebandyn.

längtar grymt mycket till V.32 för då drar jag & 3 till utomlands till ett varmt ställe & så kmr vi uppladdade & taggade till en säsong med innebandyn som jag hoppas kommer bli en av de bästa :) resmål är dock inte ännu bestämt men de lutar åt en restresa till Cypern, sola & bada sedan bara ta de lugnt efter en hård sommar med mycket jobb. LÄNGTAN!!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0