rastlös


var hos doktorn idag, blev konstaterat att jag har en infektion i halsen. svalget är irreterat men de är absolut ingen fara. Det är ungefär som en förkylning men detta är mycket jobbigare då de gör ont när man sväljer & äter. så jag har väl inte fått i mig hejdlöst med mat dessa dagarna & pga de är jag trött & hängig. Egentligen vill jag bara ut & springa men de får vänta till nästa vecka. Var lasergame med innebandyn idag men de fick jag tyvärr avböja, får se hur de blir med kostföreläsningen imorgon. Beror helt på hur jag kommer känna mig!

Jag satt på britsen hos doktorn med jeans & ett linne. Han säger: jag ser att du har en liten mage, mitt fett åkte nämligen över jeansen en aning. Absolut inte mycket, har haft värre & han kommenterar de. Han tyckte jag var tjock, haha. Egentligen tyckte han nog inte så men han tyckte nog att jag skulle försöka få bort den där magen :P Sedan sa han att han tyckte jag var en vacker & ung kvinna, han är lite knäpp men en grymt bra doktor! Ärlig, rak & ger sig aldrig innan han hittar felet & sådant gillar jag. Man vill ju verkligen veta vad som är fel när man går till doktorn.

Legat framför tv:n nästan hela dagen, gjorde lite pancakes till moi. Måste slinka ner lätt så det inte gör så ont när jag äter, en positiv sak är att jag lär mig att äta sakta nu iaf för de kan inte gå så mkt fortfare. Skulle egentligen jobba 10-20 idag men syster fick hoppa in. Är inte så pigg att jag klarar jobb ännu, får bli jobb 12-20 på fredag & sedan fyller Jenna 19 år :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på te den tjejen, får nog slå Stina en pling & kolla upp läget...Nu ska jag fixa mitt bombnedslagna rum, lite nytta måste man göra när man bara är hemma...

hoppas ni steker gott i solen partypeople ;)

Kommentarer
Postat av: jeili

Haha.. vilken rolig doktor. Sa han bara så o inget mer? det verkade lite knasigt.



Snart dags för er att dra er mot min hemö jo! :) SKoj

2009-07-01 @ 10:19:09
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0