sicken fest

Opps, inte skrivit på kalaslänge nu igen men det är sådant som lätt händer när man har ett fullspäckat liv! Nu i veckan har jag bara jobbat, jobbat & jobbat. Tidiga mornar & sena kvällar, har även hunnit med att träna lite grann på ett hörn. Mycket välbehövligt. Fixade även mina betyg till högskolan & allt sånt där. Nu i helgen har det varit midsommar, vissa snackar om överskattat & vissa underskattat. Jag må nog säga att det var en riktig kalashelg!

Midsommarafton: Jobbade till 14, tog sedan bilen in till Liza & Sanna i Kalmar. Lagade god mat & tog sedan bussen över te Öland. Lite för mycket dricka för oss samtliga men vi hade en sjukt rolig kväll, tack! ni är för bra girls..

Midsommardagen: Tog mig hemåt runt 14 snåret & var grymt trött. Inflyttningsfest & midsommardagsfest stod på schemat. Min vän Julia kom hit & vi åkte tsm upp till Övraby ( ett ställe här hemma i Söderåkra) där festen skulle hållas till. Jag körde på nykter för mådde inte kalasbra precis efter gårdagen, de ändrades dock. Hem & lämna bilen sedan var festen ett faktum. Akustisk gitarr, dricka, trevligt sällskap & allt sådant som hör till gjorde denna dag så underbar, ett stort tack till er alla :D Sängne var ett faktum vid 3 snåret och vaknade igen fram & tillbaka mellan 5-9 så sömn hade de inte blivit mycket av denna helg eller förra veckan tyvärr. Vet att min kropp verkligen behöver det, därför ska jag skriva klart & sedan krypa ner.

Söndag: Vaknade upp hos Anna & Fredrik, 2 personer i en 90 säng var verkligen inte skönt. Pappi hämtade oss & mammi hade gjort en underbar frukost till mig & Julia. MUMMA :) Jobbade mellan 10.30-17 & sedan har jag bara grejat här hemma med lite stuff som alltid behövs.

Min kommande vecka är det väldigt mycket jobb som gäller & även träning, på fredag är de vår krogrunda med innebandyn. de ska bli så roligt, jag längtar!!!

jag vill tacka ALLA för denna underbara helg som ni har gjort så förbannat bra, utan er hade jag verkligen inte mått såhär bra för tillfället. Ett stort tack till min mammi & pappi som räddade min kväll igår kan man nog säga, de körde hem Gry som jag hade lovat. Mammi gjorde de så jag kunde dricka, TACK <3







nu ska lite bilder upp på facebook & sedan blir de sängen, klockan ringer vid halv sju imorgon.

natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0