stress



igår jobbade jag mellan 8-16 & sedan vart de bara hem & packa väskan. förbi en student & lämna blomma sedan blev det in till Kalmar för träning. Visste verkligen inte om jag skulle ut & festa eller åka hem efter träningen men efter mycket övervägande åkte jag hem, bra val tycker jag av mig!

Skulle nämligen börja jobba vid 5 idag, puuuh! Efter lite förseningar blev de jobb mellan 6-10! vidare hem & slänga i sig lite mat, sova en timme & nu ska jag snart ge mig iväg till nästa jobb. jobbar 13-20 där & så måste jag iväg & lämna en blomma till en student som går ut idag & till en som jag inte hann träffa igår & lämna blomma te. mycket på G alltså.

så ska dra på mig arbetsbyxorna nu & så ska jag cykla iväg.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0