time to change


kvällen igår var bra, blev ganska sent & idag väckte pappa mig vid 9 & han undrar varför jag vill flytta hemifrån. han får nog börja tänka lite, hihih ;)

till frukosten tänkte jag att det skulle vara mysigt och dra igång en film en lite snabbis så där, det visade sig att filmen var 3.45 h lång så jag fick sitta ett tag & egentligen var den inte ens bra hihi. Så dagen har bestått av tv-tittande & nu bara datorn alldeles för länge egentligen. SKrivit upp mig på lite bostadsköer i stan för det är grym lång väntetid, jag vet inte alls när jag ska flytta & de är egentligen inte något jag längtar efter supermkt men bra att vara uppställd iaf. tar ju några månader innan man har chans att få liksom.

idag har jag också beslutsångest, om jag ska iväg till Kalmar & kolla Sverige- Danmark med tjejerna eller om jag ska slänga mig i soffan här hemma & bara tjocka mig. borde ut & springa en runda med men ska träna på måndag så får ta det då ;) hihi. ska iaf dra igång med rummet nu & försöka få iordning lite på de & slänga ner mina saker i flyttkartonger som inte får plats i rummet. lite hushållsmaskiner & sådant jag ska ha när jag beger mig hemifrån.

nationaldagen idag också, dags att hissa flaggan!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0