Censur*

Jag ska börja blogga igen, tro det eller ej. Dock kommer designen ändras, Liza & Jeili har lovat att hjälpa mig med den så den kommer se snygg ut. Så länge får ni stå ut med denna fuldesign men jag känner att jag måste börja smygstarta med att skriva faktiskt.

Idag vaknade man vid 9.30 för syster ville inte äta frukost själv, gutt när man inte somnade förrän halv fyra!
Pappa, Beppan & jag gick ut i de vacka vädret, man kan inte mer än bara vara glad pga det. Shiiit, vårkänslor!
Vi bestämde oss för att städa & tvätta våra tre bilar, dock egentligen bara två men pappas firmabil åkte med på ett hörn!
Så nu har vi varit grymt duktiga, mamma får står för maten för hon sov hela förmiddagen. (jobbat natt)
Spelade nyss svensk skitgubbe med das Familie, kom 1:a två ggr & 2:a en gång så nu är man glad, hatar att förlora!
Syrran och jag ska göra Torsås osäkert nu igenom att åka & handla, kan bara sluta i kaos.

Skriver later!

Kramar

Er M

Kommentarer
Postat av: stickan

härligt birger :)

2009-03-21 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0