En lugn lördagskväll


Det blev ingen löprunda till Torsås, gick istället dit med syster för hon skulle också upp,
och vi ville vara duktiga. Så det blev 1.3 mil tror jag nog på knappt 50 minuter.
I Torsås gick jag & besökte min vän Stina en runda och snackade om gårdagens bravader,
de var inte många faktiskt. Så dock inte mycket roligt skvaller, men de hade haft roligt iaf!

Ewe kom & hämtade upp mig, hemåt till henne och duschen var ett faktum.
Blev ganska varm på promenaden, men gud så skönt det var!
Om man ska beskriva kvällen i några rader blir det följande:
popcorn, frukt, vatten, snack, goda råd, robinson & massa zappande sedan mellan kanalerna.
Kom precis hem efter en välbehövlig kväll med min kära vän, du är så bra!

Huset är helt tom & tyst, mamma jobbar, beppan sover borta & pappa har redan hittat sängen.
Den ska jag också krypa ner i nu, ögonen är helt rödsprängda pga all den dåliga sömnen inatt.
Precis fått i mig en nattmacka & satt igång tv:n, något på TV6 får rulla.

Fick nyss ett samtal från en "full" Ellan, massa musik i bakgrunden så hörde knappt ngt men hon är ändå klockren!


E: Hämtar ni oss snart el?
M: Jag är hemma, Ewe kmr snart.
E: Men vaaa faaaaan, jag har ju boye till dig Malin.
M: Synd, jag är redan hemma. Vad heter han?
E: Men du får ta han någon annan gång.
M: De blir jättebra Ellan, vi hörs.

Nu ska jag ringa ett telefonsamtal sedan ska jag krypa till sängs och imorgon
ska jag sova tills jag vaknar, ska bli skönt!
Btw, bjuden på bio imorgon med, de ska bli skoj :)

God natt

Kramar

Er M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0