......

Dålig på att blogga idag, har varit supermycket faktiskt. Hade idrott i skolan den enda lektionen & de blev beep & volleybolltunering. Var den sista Fysik Träning B vi hade faktiskt, beepen vill jag inte ens kommentera. Men det var ett par sega ben som sprang idag, men jag kan säga att jag kom över nio iaf :) Bjöd Julia på glass sedan för hon körde mig te pappi, mumma.

Jobbade mellan 17-20 & satt mest i kassan, är verkligen helt slut i kroppen. Den är seg & jag är konstant trött, man ska ju vara pigg nu när solen skiner & våren är här men icke jag. Fortsätter de hela veckan ut blir de doktorn, vill verkligen inte dit. Men måste kolla upp varför jag är konstant trött och sjukt dålig på att äta, de beror väl på stress & sådant men men. vill verkligen äta för vet att jag behöver mat pga all träning jag gör, men jag kan verkligen inte få i mig något. finns de inga knep?

Imorgon blir det stan lite tidigare för måste fixa saker inför Malmö, för snart är det dags. Fasar lite för fysbanan imorgon faktiskt på ibträning, känns som om kraften inte finns där riktigt men när jag väl börjar springa så kommer jag inte kunna sluta för då kommer envisheten fram.

Sista dagen imorgon tills projektarbetet ska vara klart, shiit hur ska jag hinna? !!! Måste fota alla styrkeövningar jag gjort, och egentligen tusen saker till vill verkligen ha MVG och jag nöjer mig inte med mindre.

Nu blir de 2 fast 2 furios & sedan scrubs :)

talk like you mean it and don´t lie to me...

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0