Frisören

Intervjuade som sagt en person idag, hon är ansvarig för vår hälsocentral i Torsås. godegud vad jag lärde mig bra saker, inte med kost & motion utan att tänka på ett annat sätt. Tänka på ett helt nytt sätt ska jag verkligen försöka göra för då kommer jag må så mycket bättre :) TACK! Blev även inspirerad till min föreläsning som jag ska ha med Torskolans sjuor, sedan ska jag ha ett idrottspass med de efter. De kommer bli galet kul :)


Jobbade även åt mamma idag då hon inte alls var kry igår, hoppas hon snart blir bättre!



Mamma lagade goda pannkakor tills jag kom hem och sedan var det bara att åka fort fort in till stan för att hinna med ett besök på citygross iaf för skulle träffa broder min och även inhandla lite småsaker för Skåne. Så det blev lite tvättmedel, sköljmedel, tandkräm, tandborste & mycket mer. Sådant som behövs men som man inte riktigt tänker på. Blev dock ingen resväska, den får inhandlas i helgen. Skulle även hinna in på Ikea & köpa tvättställ, de låter så sjukt vuxet uscha! Men jag hann tyvärr inte de för klockan bara tickade iväg när jag pratade med bror min.


Frisörtiden var vid 12.45 så nu sitter jag här med sjukt lite hår och även så mycket snyggare, helt nyfärgat & snyggt, jag är helnöjd! Tack Annie :) Lägger nog upp bild ikväll kanske.


Träningsvärken är ganska lindrig om jag ska vara helt ärlig, de känns i vader & i armar men överkörd av en traktor har jag inte blivit som Liza sa :) haha!

Fia, har även bojkottat min blogg pga att hon inte kan läsa riktigt vad de står. så nu måste jag ändra texten så hon ska läsa den, pucko!


Kom nyss hem och ska sminka mig nu för att åka & jobba, börjar vid 18 te 20 så blir bara 2 timmar, skönt :) Ikväll blir det massa packning för att tillbringa typ en helg i stan :)

later.


Kommentarer
Postat av: Liza

om det kändes som om jag blivit överkörd av en traktor igår har jag blivit det av en långtradare idag, så jag håller med johan om att träningsvärken kommer efter 2 dagar. fin du blev i håret förresten =) ses i helgen!

2009-03-27 @ 15:29:31
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0