God Morgon

Precis fått i mig lite frukost och kollat runt lite på internet, nu ska det bli plugg hela långa dagen fram tills jag ska hämta pappsen på jobbet och vid 17 ska jag iväg och jobba. Blir tyvärr ingen träning idag då jag slutar vid 20 och vi ska bygga om några hyllor i affären, renovering pågår för fullt på jobbet och de blir så snyggt. Chefen borde vara stolt över sig själv! Så tur att vi "lattjar" lite idag och fysen ligger på onsdagar, för den vill jag verkligen inte missa! Hoppas jag hinner se lite av innebandyn på tv:n, vill verkligen se den matchen idag.

Kollade nyss om jag hade fått tillbaka mitt företagsekonomi B uppdrag 3 och det hade jag. Jag förstår inte varför jag varje gång är så nervös för att kolla vad jag fick för betyg på mina uppdrag när jag vet att jag har lagt ner mycket tid på dem. Kanske för att de är betygsgrundande och det läggs samman sedan till mitt slutgiltiga med hjälp av en munta, det kan nog vara därför! Men utgången ser mycket bra ut, har skickat in tre uppdrag och fått MVG på alla. Så bara att fortsätta så och sedan hoppas på MVG som slutgiltigt betyg, MVG i en 150 poäng kurs hade varit kanon för mitt medel :)

Hade världens knasigaste drömmar inatt, helt sjukt! Tur att det bara var drömmar och inte verklighet. Sedan har jag bara ett konstanterande, varför är vi så fruktansvärt dåliga på att säga " tack för hjälpen" eller bara tack. De är småord men det gör en sådan skillnad, tänk på de nästa gång ni får hjälp!


Nu blir det rättskunskap, tyska steg 4 och svenska b för hela slanten.


later.


Kramar


Er M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0