God morgon

Yees, jag är redan vaken och de känns inget bra. Ville ju sova tills iaf förmiddagen idag, så hämtade datorn och kröp ner i sängen igen, så nu ligger jag här helt nyvaken och funderar på vad dagen ska ge mig för aktiviteter. Lite står iaf redan på schemat: löpning, simhallen, bio :)

Fått lite förfrågningar om att min blogg inte ser så bra ut just nu, de beror på att den är under förändring och min kompis som ska göra det hinner bara lite i taget. Jag är grymt nöjd att hon ens vill göra det åt mig så jag är glad iaf, och ni andra få stå ut helt enkelt. Den kommer nog bli assnygg när den är klar helt enkelt :) Kolla in hennes blogg. http://jeili.blogg.se/

Du, lycka till idag på matchen :)

Nu ska jag ligga & snooza lite till sedan blir det frukost!

Kramar

Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0