Linda Rosing??

Såg " Den rätte för Linda Rosing innan" jag ska nog inte ens yttra mig om vad jag tyckte idag, men kan säga att jag störde mig mer på dem än vad jag såg på programmet alltså. Ålderskillnaden mellan Hugo & Linda är 16 år, hela 16 år. Så folk som tycker 6,8,10, 12 års åldersskillnad är mycket ska nog tänka efter. Visst alla får ha sin åsikt men jag ser att kärleken har ingen ålder, trivs man med personen & verkligen tycker om varandra ska det inte spela någon roll.

Fått lite "klagomål" på att bloggen är för mörk och svår att läsa, jag tycker bloggen är skitsnygg och att lägga vit text är inte så supersnyggt så jag tänker behålla den som den är, dock så gjorde Jeili texten lite större så borde bli lite lättare att kunna läsa den nu!


Stort grattis till min kära vän Cecilia Bertilsson som idag fyller systemet, grattis tösen! :)

Även till min vän Eric Ingvarsson som idag tog sitt körkort, inte en dag försent! Duktigt vännen, de var du verkligen värd!


Nu ska jag försöka få lite svenska B gjord, även om det är så sjukt tråkigt! Så vet ni något sätt som gör svenska b roligare så är jag öppen för alla förslag :)

önskar lite vore annorlunda

God natt

Kramar

Er M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0