Lördags eftermiddag + kväll


Back again, har inte hänt mycket sedan sist jag skrev. Har bara fått i mig mat som mammi lagade, ris, inbakad kyckling, vermoutsås och en stor grönsallad, MUMS!
 Haft en alldeles underbar med min familj idag, de märker verkligen när man har det lite "tufft" och då finns de där och är så underbara att jag aldrig vill att de ska lämna mig, för utan dem kan jag helt enkelt inte andas.
Skickade även ett sms till Morfar idag, godegud vad jag saknar den mannen! <3 Snart ses vi, bara att utstå saknaden
och hoppas han klarar att dela den stora dagen med mig, alltså min student :)

Är dock lite avis på Fia & Ellan som ska inviga grillen ikväll i skogen, hade nog varit gott med en grillad köttbit hihi.

Sitter och lyssnar på syster´s musik just nu, de bara dunkar alltså.
Men dagens låt är nog tusan: Moving on with Sarah Dawn Finer

Planerar med Ews nu hur kvällen ska bli, ska till Torsås och bara mysa med min kära vän <3 Karin också?
Hon ska komma förbi och hämta upp min väska när hon kommer från stan, för tror det eller
ej gott folk men jag ska springa till Torsås idag. Blir knappt en mil, jag undrar när jag själv ska stupa!
Kommer bli någonstans så får nog be Ews komma och hämta upp mig då, eller med mitt "jävlaanamma"
ska jag banne mig klara det. Dock kanske man inte ska gå ut så hårt i början säger folk, men jag tycker
nog att det är bättre att köra hårt direkt och se hur länge de håller. Beach 09 är alldeles för nära, och ska man
klara de längsta Stensö-spåret på 33 minuter så gäller det nog att ligga i. Hur långt är det? :)
Men med Ews blir det Robinson ikväll och bara mysa, behöver sådana kvällar ibland och nu mer än någonsin!

När man har sina dåliga dagar och allt går emot en så märker man vilka man verkligen tyr sig åt, förlåt men jag är inte sådan som tyr mig åt många och det är verkligen svårt för mig att släppa in folk på livet. Jag vet att jag sårar folk på detta sätt, men hellre skjuter jag ifrån mig människor som jag tycker om för att inte såra dem. That´s me.

Alla har vi våra dåliga dagar, det gäller bara att acceptera och gå vidare!
Vid varje motgång kommer det alltid en framgång, hur hårt & ont det än gör.

Nu ska jag packa, fixa mina kläder som ligger överallt i rummet och sedan ropar pappsen att jag ska ner
och kolla KFF-IFK Göteborg, spelar mot varandra i supercupen så det går för fullt där nere.

Har också kanske en kavaljer till balen nu, har iaf förfrågat en vän så får hoppas det går ihop sig :)

Nu blir det fotboll och att tagga för löprundan, hoppas jag överlever :)

Kramar
 
Er M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0