Matvrak?

Slutade innebandyträningen lite tidigare då vi var knappt 8 personer, eller vi var det men Karin avveck lite tidigare pga att hon inte mådde så bra, krya på dig! Samt Johan var med också, skitrolig träning med småmål & så mixade vi lagen hela tiden :) Blir alltid på så bra humör efter en innebandyträning alltså så jag kommer sakna det sjukt mycket när jag åker iväg, men när jag kommer tillbaka ska jag förhoppningsvis vara biff :P

Idag gick det superbra för min egna del så det var verkligen skoj. Nya tränaren var där också men han bevakade mest träningen & kollade lite. På onsdag väntade en hård fysbana sa Johan, fasar redan lite faktiskt. haha! men ska bli skönt att få svettas lite extra mycket.

Angående rubriken var jag såååå sjukt hungrig när jag kom hem så har precis slängt i mig en hel skål med youghurt & flingor, ett glas jucie samt två grova mackor. Jag får väl skylla på att jag inte fick någon lagad mat i helgen? (A) Men även om man bara kör småmål är de ganska jobbigt för det bli intensivt hela tiden & knapp vila när man är några & då blir man sjukt hungrig iaf jag. Så egentligen ska jag vänta 2 h innan jag får sova men äsch de skiter vi i. Ska borsta gaddarna & sedan blir de scrubs :)

god natt

kramar

Er M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0