Plugg

Rättkunskapsuppdraget är inskickat, tyskan ska läraren kolla på. När jag får G i tyska steg 4 så kommer jag nog vara den gladaste personen i hela världen, jag är aldrig nöjd med ett G men i tyska kommer jag vara så glad när jag får det. Vill verkligen bara bli av med den så man inte behöver sitta med den i Skåne utan kan lägga undan böckerna. Nu blir det Svenska B, en onödig kurs enligt mig men vissa tycker om den. Ligger dock inte i mitt intresse, förstår inte varför man ska läsa cirka 5 böcker, gamla sådana också. Jag ligger på latsidan och tar sådana böcker jag sett film om & sedan bläddrar jag bara igenom boken för att hitta några små förändringar om de finns. Går så mycket fortare! Men 5 uppdrag ska vara inne innan den 20 april och jag har inte ens börjat så dags att ta tag i sakerna. Dock vet jag att Jeili också sitter med en massa plugg, så helt ensam är jag inte & de känns bra ;) Nu blir det att strö läsa Kung Oidipus.

Lite nostalgi:

14 dagar tills man är 19, den åldern kan man skippa & hoppa direkt till 20 tycker jag men men :)
16 dagar tills man åker till Dalarna för "minisemester" i 4 dagar
24 dagar tills jag lämnar Småland för Skåne
33 dagar till Cl´s jubileumsfest :)
70 dagar till balen
72 dagar tills studenten, godegud vad jag längtar !

jag drömmer mig bara bort.

later.

Kramar

Er M


Kommentarer
Postat av: jeili

Duktigt!!! Jag är imponerad av ditt arbeta med skolan! Japp, jag sitter och sliter jag med, läser, läser, läser och det jag läser är endast POLITIK! Tenat på torsdag.. SPYA!



2009-03-23 @ 14:19:37
URL: http://jeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0